petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

gör helg nu ja.

Kategori: Allmänt

halv chill dag idag och det finns ju folk till allt.
kom hem packade lite till sen skjutsade älskling mig till tåget.
drygt som bara den att sitta och åka + en kille som satt bredvid mig som snarkade. sen en annan som va jätte rastlös och verkligen inte kunde sitta still.
Men men, är i stockholm nu hos min bror och ligger i soffan (min säng för veckan) och kollar runt lite på facebook.
kommer stanna här tills söndag och va hundvakt. får se vad jag hittar på för nått, ska passa på och träna lite också eftersom jag varit på latsidan med det nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: