petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Nu vare länge sen du!

Kategori: Allmänt

Riktigt länge sen jag bloggade. Världsämst på detta ju.
Men iallafall, hm orkar verkligen inte gå igenom vad som hänt sens sist.
Alldeles för jävla mycket helt enkelt! Både tråkiga och roliga saker!
Men kan då iallafall säga att jag kör extremt mycket! Pendlar mellan Solberg, Stockholm och Ö-vik satt. Men det är så jag lever mitt liv nu. Och mitt liv kommer bli extremt så jävla annorlunda nu framöver. Jag är skit nervös samtidigt som jag är riktigt glad att det äntligen händer. Men åh ja.. Jag hoppas bara det går bra!

Men iallafall, denna sida har rejält grymma grejor! Kika in där vettja!
https://blfa.me/87/6529/madlady/?cpc

Kommentarer


Kommentera inlägget här: