petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Sån äcklig måndag.

Kategori: Allmänt

Dessa måndagar 😓 ligger just nu i soffan och väntar på att tekniker ska komma hit och fixa mitt internet osv. Men inte fasen kommer det nån eller! Åh. Sen samtidigt så fryser jag som fan (har frossa) och håller på att somna. As bra combo! Men men, börjar bli mer och mer ordning här. Och fick typ panik med allt idag då jag insåg att mina kompisar kommer hit om 4 dagar! 4 dagar kvar tills man får supa jävel och umgås med sjukt bra folk och ba njuta av livet. Shit vad jah längtar! Men måste fixa iordning sovplatser åt allihopa. Men det är lite svårt att bära osv själv. Men nog fasen ska det gå endå. Slänger in nå nya bilder + en gammal modell bild ba för jag kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: