petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Så jävla pepp på livet igen.

Kategori: Allmänt

Det är så sjukt vad det händer mycket i mitt liv på kort tid alltså! Från att bo och leva i misär. Till att flytta hem igen. Att många nya planer dök upp lite oväntat ba sådär. Och att allt sedan gick i lås med ett nytt boende! Doc är det sjukt jobbigt att jag har dubbelhyror nu 🙄 men sånt får man leva med! Men men, jag kämpar på som fan med mitt nya boende. Men måste införskaffa mera möbler! Har inte ens en soffa haha! Sitter även och kikar runt på golv och tapeter osv.. Jaja, det får jag ta eftersom! Men är så sjukt glad att saker har vänt i mitt liv! Så det är bara att hoppas att denna tur håller i sig ett tag till då. Men nackdelen med detta är att det spökar i mitt nya boende 😱 men det ska inte hindra mig inte. Men jav kommer sakna mina äkta vänner så enormt! Då det kommer bli svårt för mig att träffa dom och likaså. Men vi får försöka få det att funka endå. Men men! Slänger in nån bild mitt i kaoset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: