petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Göteborg!

Kategori: Allmänt

Sitter i bilen just nu påväg till Göteborg 👍
Ska bo på en hotellbåt och vara där hela helgen. Och imorgon så blir det Liseberg med min babe 😍
Ska bli skit kul! Har ladda upp med pärondricka, äpplen, mini chips påse och delar en godispåse med gubbn!
Och idag när vi var på Ica så blev samu nekad att köpa cigg (åt han själv) bara för att jag var med (under 18) och handlade dricka osv så han prövade i kiosken där istället men då hade kassörskan informerat den i kiosken att han inte skulle få köpa för att jag va med.
Och hon frågade vart jag var och massa sånt (satt vid ett bord och vänta på honom)
Hel stört! Det har ju inte med mig att göra att han köper cigg liksom och hade jag varit 18 hade han fått köpt 😱
Hel knas iallafall!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: