petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Tisdag , snart helg!

Kategori: Allmänt

I helgen var vi i Solberg och tog det lugnt. För jag är sjuk så.
Igår så var jag hos frisören, håret blev riktigt bra! Måste tipsa er alla att boka tid hos trudes frisörer hos Sara danielsbacka (stavning)
Sen idag så hade vi skolfoto på skolan. Ingen aning hur de blev.
Senare när jag kom hem blev det att åka ner på stan, samu skulle fixa nå.
Träffade på gurra.
Sen när vi kom hem blev de köttbullar och makaroner.
Samu tog senare en moppekurs med mig eftersom jag har körning imorgon.
Bättre sent än aldrig säg!
Ligger nu i sängen och kollar på det dära förbannade 2 and à half men.
Och ska snart sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: