petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Moped är farligt

Kategori: Allmänt

Idag så hade jag mopedlektion.
Allt gick hur bra som helst! Tills..
Jag skulle i en fyrvägskorsning i stan.
Körde självklart ba rakt ut och höll på att gå riktigt åt helvete!
Var så sjukt trött så höll på att somna och hade nästan frusit ihjäl så inte undligt att det blev som de blev.
Men men! Efter de så pallrade jag mig hem åt mat, klagade en massa på min trötthet och förfrysta kropp.
Sen bar de av mot skolan. Hade nått mattetest sak till typ 2. Efter de fick jag sluta för hon tyckte så synd om mig att jag frös, va så trött och förkyld.
Gick på Coop och handla och det blev croketter(stavning) och kycklingfilé till middag.
Ligger nu framför tvn och ska snart se på film, mysigt!

Kommentarer

  • Oscarjohansson säger:

    Var bor du? <3

    2013-10-04 | 21:14:17

Kommentera inlägget här: