petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Nästan helg nu igen!

Kategori: Allmänt

Samu kom hem på tisdag morgon då jag sov så va ba arg/less och irriterad för va så trött och vaknade mycket tidigare än vad jag bruka.
Har väl gått bra på skolan hittills men det är ju som det är. Katt och råtta liksom. 
Idag så har det väl inte hänt så mycket förutom att jag fick göra strips och hamburgare till mig och kyckling och strips till Samu. Tro det eller ej, men brände fan inget i köket idag. 
Ligger nu ba i sängen och äter kvällsfika! Flingor och yoghurt.
Måste börja ändra mina sov tider.. Försöker typ jämt sova efter kl halv 12-12 så ingen aning hur mycket jag ens sover på nätterna. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: