petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Tisdag

Kategori:

Mådde inte alls bra i morse, men gick ändå. Hade matte nationella muntligt och jag tror det gick bra iallafall, men det ser man.
Åkte hem med halv 1 bussen för blev ba sämre och sämre.
När jag kom hem så la jag mig och sov och klev inte upp förens vid 7 och åt lite mat. Såg på tv ett tag, sen gick jag upp och la mig i sängen och kika på en serie som heter breakout kings, faktiskt bra
Ändå.
Har haft feber ett tag nu och känner hur den bara stiger och stiger. Så jävla less på att vara dålig nu. Varit dålig i flera månader/år och blir aldrig riktigt bra, usch. Ska väl försöka sova snart då.
För ska gå på skolan imorgon.
På torsdag så ska jag till stan, har läkar tid. Sen på fredag har jag läkar tid också.
Sen får vi se om jag drar till Sundsvall eller inte, som jag mår nu har jag ingen större lust att åka men ja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: