petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Onsdag

Kategori:

Först så följde Lukas med min till läkarn
Sen så åkte jag lastbil till Sundsvall
Där mötte samu upp mig och vi gick runt lite med Tess, sen åkte vi upp till Tess och var där och chilla.
Senare hämtade cattis oss och jag följde med dom hem medans samu var kvar på stan.
Han kom hit för en liten stund sen och nu sitter vi i soffan och ba mys framför en film.
Jag har verkligen varit suris hela dan idag! Usch vad elak och usch jag varit.
Men nu är det bättre iallafall, så ska sluta vara such à bitch nu och faktiskt vara snäll mot pojken min.
Har förbannat ont överallt, kan knappt röra benen och ryggen är åt helvete.
Men jag lever ju ändå.. Förhoppningsvis hela veckan ut! Men det syns ju.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: