petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Måndag

Kategori:

Varit en ganska jobbig dag ändå.
Mamma blev dålig så vi for in.
Och nu väntas operation den 5:e på min avslutning. Och hon ska få 2 blodpåsar den 3:e så hon måste ligga där på sjukhuset i 8 timmar.
Satt på sjukhuset från halv 2-halv 6.
For och åt på Max, spydde sen då vi kommit till bredbyn.
Spydde även då vi kom hem.
Och mår fortfarande jätte illa och känner att jag vill spy.
Blev säkert matförgiftad av hamburgaren, eller så tålde jag ba den inte nu för magen min.
När jag kom hem så fyllde jag på allt och hedde in alla saker i kylskåpet/skåpet.
Sen efter det så har jag ba kollat på film med pappa.
Ska nog snart försöka sova, får se hur det går med detta jävla illamåendet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: