petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Fredag

Kategori:

I onsdags så hade vi tältning med "klassen" men blev många fler.
Var en trevlig kväll! Men men, den hade sina stunder.
Torsdag: kom hem vid kanske halv 1. La mig och sov 1-2 timmar.
Sen så hjälpte jag pappa att flytta på BMW sen gick jag ut och klippte gräs och när jag kom in så lagade jag mat.
Sen kikade jag på film med pappa, efter det blev det att sova.
Idag är en sån där dag man ba vill ligga och sova! Hade ingen svenska så börjar inte förens 10.40 och då har jag dubbel so. Sen återstår dubbelspråk sen får man dra hem och sova.
Laddar upp bilder senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: