petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Fredag

Kategori:

Fick sovmorgon idag! Åh så skönt!
Bedövningen tog inte, så det gjorde ganska ont när hon skulle karva i armen min. Har ett ganska gulligt plåster/bandage på nu. Som jag ska ha tills på söndag kväll.
Efter det så knallade jag ner på stan och satt med massa folk och bara tog det lugnt.
Och nu sitter jag på bussen påväg hem.
Ska bli skönt att få komma hem och lägga sig i sängen och vila för usch vad kroppen inte orkar just nu.
På måndag kommer jag tillbringa min förmiddag på park iallafall. Så vill ni ses så hojta till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: