petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Dagarna hittills.

Kategori:

Älsklingen kom till mig på onsdag.
Vi har bara tagit det lugnt.
På fredagen så tog vi en liten cross tur och vi skulle igentligen grilla men jag blev så dålig.
På lördagen så gjorde vi nästan ingenting alls, satt och spelade cod på kvällen sen somnade jag.
Och nu imorse vid 10 så drog han hem *sadface* usch, saknar han redan så extremt mycket. Att en person kan betyda så jävla mycket för en är inte klokt.
Jag har bara legat och kollat på film och degat hela dagen, för känner mig dålig nu igen och har väldigt ont i ryggen och knäna för jag sovit så konstigt.
Imorgon är det skola, fyfan.
Men är ba typ 2,5 vecka kvar sen slutar jag, så förbannat skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: