petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Tisdag

Kategori: Allmänt

Igår så var jag med Miriam och såg på nån serie osv.
Idag så sov jag riktigt länge efter det gick jag och lagade pannkakor och drog sedan och klippte gräs hos farfar, satt sedan där och fika ett tag.
När jag kom hem så åt jag lite spaghetti och for sedan och träffade Miriam.
Ligger nu i sängen och kollar på min serie.
Imorgon blir det att åka till stan för har tandläkaren på torsdag och har inte riktigt pengar till att betala bussresan så passar på nu då man kan åka gratis!
Vet inte riktigt vad som händer i helgen än men.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: