petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

There's nothing like us.

Kategori:

Mådde skit imorse, men blev tvingad att gå till skolan så var förbannad som satan.
Men Àa, det gick över sen. Hände inte direkt nått intressant på skolan idag (som vanligt).
Men är påväg hem nu iallafall, för får bara ondare och ondare i ryggen. Helt cp varför tabletterna inte funkar just idag.
Och som vanligt när jag kommer hem ska jag spela! Och ba vila, köpte även med mig chips hem! Så tjocka tjocka tjocka. Jag ska bli knubbis har jag bestämt.
Nej men jag pallar inte bry mig om hur jag ser ut längre. Mitt självförtroende är lite starkare nu. Jag orkar inte bry mig om jag går utan smink till skolan och ser förjävlig ut. Om jag har "fel" kläder. Ja allt. För orkar Inte med att jag inte var nöjd med mig själv och alltid försökte va "perfekt" och va lika fin och smal som alla andra. Men ja, mådde dåligt en period och började gå ner som fan. Men nu har jag börjat gått upp igen så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: