petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Jävla tabletter.

Kategori:

Hade nationella idag, och tuppade av under det. Var borta ungefär 1 timme.
Så jag tog nyss bussen hem för detta är inte bra. Blir så trött,illamående och svag i kroppen av tabletterna. Så var lite tidigt att åka på skolan då jag inte hunnit vänt mig igen med tabletterna.
Så får se hur jag gör imorgon, för måste åka till stan för imorgon bitti ska jag ta bedövning kl 8, sen på ungdomsmottagningen kl 10. Så måste sova i stan så jag hinner.

Kommentarer

  • Confessions of a Shopaholic säger:

    nationella, det minns jag från skoltiden :) jag tyckte alltid nationella var roliga dock, ja jag e lite konstig..haha..

    http://vicktoriamurawska.blogspot.com

    2013-02-12 | 11:53:17
    Bloggadress: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här: