petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Gör dom hära dag sakerna då jag orkar!

Kategori:

En liten random uppdate!
Men allt går mycket bättre i skolan nu iallafall! Håller på att fixa betygen och dom är bättre än förr!
Revbenen däremot är inte bättre , går fortfarande på medicin så ja. Hoppas på förändringar snart!
Imorgon åker jag mot Sundsvall! Ska till älskling och ba mys och ha det roligt! Ska bli skönt att träffa honom för jag har seriöst nästan saknat ihjäl mig!
Hade även skoter provet idag, och klarade de! Ganska skönt endå.
Ikväll ska jag ba packa, duscha och massa annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: