petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

3: min förebild,varför?

Kategori:

Min förebild! Oj, det måste nog vara min bror!
Jonas bredin!
Han är verkligen en riktigt snäll pojke(när han orkar vill säga)
Han tänker mycket på andra.
Han ställer upp för andra.
Och det viktigaste!
Jag har aldrig mött en person som är modigare än honom!
Att han kunnat stått emot skit så länge! Och ens klarade av de.
Han stog upp för sig själv oavsett vad. Det är verkligen mod!
Min halvbror, det är min förebild de!

Kommentarer

  • sessie säger:

    sv: hihi ja visst är han, skulle aldrig klara mig utan den lelle gofisen <3

    2013-02-25 | 17:09:09
    Bloggadress: http://sessies.se

Kommentera inlägget här: