petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

2: om staden du bor i

Kategori:

Som sagt, jag bor inte i en stad.
Jag bor i en by. En liten förbannat by som heter Solberg.
Det är sjukt fint här!
Men otroligt tråkigt!
Eftersom det är så lite ungdomar här.
Men dom som finns har jag Inge samröre med. Så jag är oftast själv på veckodagarna. Men på helgerna finns det en där man kan va med.
Så jag tycker inte alls om
Solberg.
Det enda som är bra med den är att det finns så mycket fina platser thats it.

Kommentarer

  • johanedlund säger:

    jäklar vilka fina bilder =) har du tagit dom ?

    2013-02-25 | 17:30:05
    Bloggadress: http://johanedlund.se
  • S I L V E R S T J E R N A säger:

    ser riktigt fint och mysigt ut! :)

    2013-03-02 | 11:48:10
    Bloggadress: http://silverstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: