petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Söndag

Kategori:

Kom fram vid kanske 8 igår.
Och vi drog hem vid typ 12 eller vad det nu va.
Jag sovde ganska bra i bilen trots att jag kurade ihop mig som en boll.
Skulle klappa hunden men råkade klappa Lars huvud istället! Blev en väldig chock när man vakna och märkte de! Haha.
Idag har vi ba tagit det lugnt, varit i stan en sväng, ätit på Max och sen skjutsade dom mig till bussen. Så nu är jag påväg att åka till övik.
Var att jag och älsklingen skulle vara med varandra på sista
Men vi visste inte riktigt vars.
Men så blir det inte nu iallafall, så nu blir jag totalt foreveralone på sista. Super kul! Emh, nej.
Hade en mysig helg med älsklingen iallafall.
Är på halvdåligt humör och vill ba komma fram nån gång.
Och har ont i kroppen.
Blir skolan imorgon och har prov.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: