petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Torsdag

Kategori:

Ba myst hela dagen idag!
Tv,filtar,kuddar,muffins massa mys!
Lagade även min köttfårsås! Blev god!
Knappt ätit nånting idag, ba mått illa så.
Sen gick jag över till min granne ett tag.
Satt ba och surra som vanligt och allt mellan himmel och jord!
Haha.. Vi höll på att skratta ihjäl oss! För hon råkade säga lite fel..
Hon skulle säga "man får skylla sig själv om man ligger utan skydd"
Men det blev "man får skylla sig själv om man ligger utan barn"
Haha. Höll på att dö, dålig kvällshumor!
Gick även ut deras husvagn för skulle städa den.
Men tydligen hade dom glömt att he upp stödbenen. Så när jag gick längst bak tvär tippade husvagnen. Jag dog.
Så nu sitter jag bara här i soffan kollar på 112 och chillar med mamma.
Ska snart ta och hoppa in i duschen så man känner sig fräsch!
Sen packa väskjäveln.
För ska bort ihelgen, och har praktik hela veckan så ja.
Ba sätta igång nu då!
Hörs!

Jag älskar dig Evelina Strandberg!
Tillsammans klarar vi allt!
En dag så kommer våran tid att komma!
Då vi ska få må bra!
Då vi ska få känna oss älskad!
Den dagen kommer komma.
Men tills dess så ska vi va starka!
För tillsammans klarar vi allt !
Du och jag vännen!
Är så himla glad att jag träffat dig.
Våra minnen, haha oj vill inte ens tänka på dom.
Allt! Du är så himla bra!
Du finns alltid där när jag är ledsen ! När jag behöver dig.
Du är en underbar person, som förtjänar det bästa.
Alla borde ha en vän som dig!
<3

Kommentarer

  • evelina säger:

    åh gud, du får mig att börja gråta!
    för det första jag älskar dig också Petra Bredin!
    du är sjukt jävla underbar
    våran dag kommer också, men tills dess får vi klara oss tillsammans!
    hade jag inte träffat dig hade jag inte orka stå som jag gör idag, du fattar inte hur mycket du gör allting bättre!
    du och jag, vi fixar allt, vi kommer klara oss, tillsammans.
    jag kommer alltid finnas för dig hjärtat, åh vad du är grym!
    tack för allt <3

    2012-10-18 | 21:09:52
    Bloggadress: http://evestrandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: