petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Första inlägget nu då.

Kategori: Allmänt

Startat upp en blogg igen, känns ganska knas men jaja.
Då ska man se vad jag ska skriva. Hmm.
Jo.
Idag
-försov mig, fumla bort mig
-skola
-kom hem, chillade framför tv och drack smultron dricka!
Så just nu sitter jag här vid datorn och fördriver tiden när jag igentligen borde masa mitt arsle upp på mitt rum och packa ner det jag behöver! Och ta en dusch!
Men, det hinner jag! Klockan är bara 10 än så!
Lat som jag är ska jag se på tv först , haha!
Men imorgon!
Då jävlar smäller det!
Blir att fira Amandas födelsedag, med nice folk hoppas jag!
Mer får ni veta senare!
 
 
Äsch, jag laddar upp en bild jävel a.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: