petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Vilken dag.

Kategori:

Hemma så började jag och mamma ba prata om allt så vi satt och grina båda 2.
Även pratat med älsklingen i 7 h 36 min.
Kändes så extremt skönt att ba få prata med honom om allt möjligt.
Behövde få höra hans röst.
Och nu saknar jag han lite mindre också som tur är! För håller på att sakna ihjäl mig.
Men snart så får jag träffa min plupp igen.
Ba suttit vid datan och lyssnat på musik.
Just nu så allting väldigt upp och ner, men ja skit samma. Allt blir bättre sen.
Imorgon är det friluftsdag också! Men jag får inte vara med. Så ska ba dit och chilla lite.

Kommentarer

  • Nyfiken säger:

    Vem är din så beryktade älskling egentligen? Du har aldrig sagt något om honom...

    Svar: Har sagt mycket om honom! Men du kanske inte läst det :)Men det är min underbara Samu kallio. Världens underbaraste grabb :)
    petraabredin.blogg.se

    2013-03-11 | 20:09:16

Kommentera inlägget här: