petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Torsdag

Kategori:

Åkte fram tills lunch idag sen bytte vi alla till snowboard. Och Lasse ramlade självklart hela tiden!
Sen bytte Lasse tillbaka till skidor och nu sitter jag och Jonas i stugan och väntar på Lasse som är och köper thai mat.
Jag är rätt så dålig just nu, väldigt ont i huvudet,kroppen och känns som om jag har feber. Inte bra!
Haft det väldigt kul i Åre. Men jobbigt!
Imorgon är sista åk dagen så.
Snart får jag träffa min pöjk igen!

Kommentarer

  • Lasse säger:

    Vadå Lasse ramlade självklart hela tiden?!? :o Jag tyckte jag stod upp rätt mycket, och ramlade mest när ni störde min koncentration! :)

    2013-03-29 | 19:16:02

Kommentera inlägget här: