petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Tisdag

Kategori:

Hade sovmorgon imorse eftersom jag inte orkade upp och åka.
Så vid kanske 1-halv 2 tog jag mig ut och åkte lite granna men åkte snabbt hem igen eftersom fick så ont i magen.
Kom tillbaka, tog en sväng med hundarna,hedde på ansiktsmask,gjorde matte läxa.
Sen lagade jag och Jonas tacos.
Efter de ba låg jag i sängen och halvsov.
Men gick och såg på tv, käkade cheez hearts och drack påskmust.
Ska snart gå och lägga mig i sängen för orkar inte sitta uppe nå mer.
Kroppen säger ifrån!
För imorgon ska jag försöka åka så mycket som jag orkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: