petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Frågan besvarad!

Kategori:

Till alla er som undrat "vem är Petras pojkvän igentligen?"
Här kommer svaret.
Han heter Samu kallio. Han är 18 år.
Och världens underbaraste kille.
Han ställer alltid upp, och finns alltid där för en.
Han betyder så himla mycket för mig.
För han har stått där i regn och solsken med mig.
Vi har alltid roligt tillsammans. Vi har ungefär samma humor, så allt blir mycket roligare.
Han kan vara störd som jag ibland and i love it!
Du är det bästa jag har älskling.
Du får mig att verkligen känna mig älskad och omtyckt.
Du får mig alltid att le , när jag är som mest ledsen.
Gubben, du gör mig glad och lycklig.
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: