petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Vad ska man skriva här?

Kategori:

Var hos tandläkaren och Sebastian följde med!
Gick runt på stan ett tag, med Häggo och sebbe.
Mötte upp Tobias och gick och drack kaffe! Sen drog jag,Tobias och Häggo ner mot replokalen.
Spårade ju säg jag ba!
Jag åkte sedan vidare till Frida , joxsade med Fridas hår! Satt sen hos Krestin med joffe en stund.
Och nu ligger jag på soffan i Fridas lägenhet och kommer snart somna!
Mått lite smått illa idag. Men helt plötsligt så mådde jag skit dåligt! Blev väldigt varm och helt lealös och vart tvungen att lägga mig ner och spydde..
Känner mig fortfarande lealös och varm! illamåendet är lite bättre men men!
Får se om jag inte spyr nå mer inatt , eller imorgon bitti så får vi se hur skoldagen blir.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: