petraabredin.blogg.se

You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Maybe we're a little different, there's no need to be ashamed You've got the light to fight the shadows so stop hiding it away

Find youre self. Before its to late.

Kategori:

Ba degat hela dagen. Förutom faffa då.
Satt och pratade med Evelina i 1 h 22m.
Kändes att det behövdes! Fick ur oss massa skit och även posetivt. Fick även massa goda skratt!
Det dära samtalet fick mig verkligen att tänka om. Jag måste verkligen ta tag i detta nu. Jag måste göra nått innan det är försent.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur fick du till den färgen ;o? as fin!

    Svar: Jag köpte en väldigt billig mahogny (brun/röd) Och så fort jag duschar blir håret bara blondare och blondare :)
    petraabredin.blogg.se

    2013-01-24 | 11:32:00

Kommentera inlägget här: